“Бирелгән тема буенча информация туплау”- 8 сыйныф
[ Скачать с сервера (21.9 Kb) ]11.11.2017, 16:39

Дәреснең максаты:

  1. Китап төзелеше турындагы белемнәрен ныгыту;
  2. Материал туплау буенча күнекмәләрен ныгыту
  3. Китапка кызыксыну һәм хөрмәт хисе тәрбияләү.

Җиһазлау:

Экран, компьютер, белешмәлек, табличкалар

Универсаль уку күнекмәләрен формалаштыру

 

Шәхси нәтиҗәләр: Укучыларда китап укуга булган кызыксынуларын

ныгытырга, аларның үзара аралашу сәләтләрен үстерергә, алган белемнәренә үзанализ ясарга өйрәтергә

Предмет нәтиҗәләре: Китап төзелеше турында ныклы белем булдыру.

Метапредмет нәтиҗәләре: Алган белемнәрне тормышта кулланырга өйрәтергә.

 

Дәрес барышы:

1 . Оештыру өлеше. Мотивация этабы

Исәнмесез укучылар.Түгәрәккә басабыз, кулларыбызны тотынабыз, бер-беребезгә карыйбыз, елмаябыз, уңышлы дәрес телибез. Мин уртада кулымны сузам, кул өстенә кулларын куялар, иң соңыннан мин кулымны куям, ябам, укучыларга уңышлы дәрес телим. Стенада эленгән язмалар буенча 3 группага бүленәләр. Һәр группа тиз генә лидерын сайлый, ул ни өчен бу группага кергәнен әйтә.

Урыннарга утыралар. Дәреснең максатын аңлатам, уңышка ирешү мөмкинлеге максимум, чөнки максат өч дәрәҗәдә куела:

Әзерлеге зур булмаган сыйныф- макетын эәли алачак

Уртача әзерлектәге сыйныф- макет+ информациянең 50% урнаштыра ала

Әзерлеге көчле сыйныф- китап итеп бастырып бирә

өстәлдәге кәгазьләргә игътибар иттерәм.

Алгоритм язылган кәгазь --дәреснең этаплары.

1 группа

2 группа

3 группа

Кызыл кәгазь- ярдәм кирәк

Сары кәгазь-сорау бар информацион карточкалар

Яшел кәгазь- эшләре бете.

2. Практик өлеше. Актуализация

Эшлиләр.

Ике гуппаның эше тизрәк бетә, алар сенквейн эшли торалар, үрнәген бирәм

китап

космос

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Эшләре бетте, яшел карточкалар күтәрелде.

Әйдәгез укучылар, дәресебезгә кыскача гына анализ эшләп алыйк.

Экранга чыга. Рефлексия

 

Кул чабалар +++ (яхшы)

Аяк тыпырдаталар --- (начар)

Мин дәрестә

Актив булдым

Пассив булдым

Мин үземнең эшемнән

Канәгать калдым

Канәгать калмадым

Дәрес миңа

Кыска тоелды

Бик озын тоелды

Дәрестә мин

армадым

ардым

Минем кәефем

күтәрелде

төште

Дәрес материалы миңа

ошады

ошамады

Дәрес материалы миңа

файдалы булды

Файдасыз булды

Өй эше

кызыклы

кызыксыз

 

Кыскача йомгак ясыйм. Рефлексия

Билет на выход

Берәр җөмлә әйтәләр:

Сегодня я узнал- Мин бүген ______________________________________ турында белдем

Было интересно--Миңа___________________________________________кызык булды

Было трудно--Миңа__________________________________________авыр булды

Я выполнял задания--Мин эшемне _______________________________ башкардым

Я понял что--Мин шуны аңладым________________________________

Теперь я могу—мин хәзер _________________________________эшли беләм

Я научился—мин__________________________өйрәндем

Я попробую---мин эшләп карыйм____________________________________

Мне захотелось—мин _____________________________эшләр идем

Меня удивило—мине шаккаттырды__________________________________

Урок дал мне для жизни—дәрес миңа тормыш өчен кирәк күнекмәләр бирде

Я смог—мин үзем булдырдым________________________________-

Түгәрәккә басабыз, кулларыбызны бер-берсе өстенә куябыз, күтәрәбез, без-булдырабыз, дибез. Күтәрелгән кулда китап. Саубуллашу

Категория: Мои файлы | Добавил: остаз
Просмотров: 297 | Загрузок: 42 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0